SZASI HOST-MARKET

DOMAIN | HOST | WEBDESIGN | MARKETING | NYOMTATÁS

DOMAIN
WEBTÁRHELY
MARKETING
WEBSERVICE
WEBDESIGN
● arculat tervezés, grafikai megoldások
● bemutatkozó honlapok
● katalógusok, webáruházak
● egyedi rendszerek fejlesztése
Részletek

Mi is ez az e-mail marketing?

Az e-mail marketing lényege hogy meglévő ügyfeleinket rendszerességgel  értesítsük akcióinkról, újdonságainkról, vagy csak azért hogy emlékeztessük arról hogy vagyunk és várjuk hogy újra igénybe vegye termékeinket szolgáltatásainkat. Általában a dinamikus rendszerekbe már be van építve a hírlevélküldő rendszer amivel könnyedén, rendszerességgel lehet hírlevél formájában információkat küldeni ügyfeleinek.

Kiknek küldjünk ajánlátokat?

Alapvetően a dinamikus rendszerekben van lehetőség a regisztrációra illetve a hírlevél feliratkozásra, ez nagyon fontos hogy mikor honlapunk elkészül és elkezdjük népszerűsíteni, rögtön gondoljunk azokra akik ellátogatnak honlapunkra, hogy majd a későbbiekben tudjuk őket tájékoztatni akcióinkról, újdonságainkról. Egy webáruház esetében néhány év után már regisztráltak száma illetve hírlevélre feliratkozottak száma már több ezres nagyságú is lehet.

Hogyan lehet hírleveleket küldeni?

Erre több megoldás is lehetséges, mi a weboldalakba beépített rendszereket ajánljuk de sokfajta on-line lehetőség is van, de különböző más szoftveres megoldás is létezik. A rendszereinkbe beépített hírlevélküldőhöz egy az arculattal megegyező sablont készítünk és már csak annyi dolga van hogy az aktuális akciót, újdonságokat berakja és már küldheti ki ügyfeleinek.

Mi az az adathalászat és etikátlan hírlevelezés?

Az adathalászat az amikor robotok pásztázzák a honlapokat és onnan gyűjtik be az ott feltüntetett e-mail címeket és akik ezt elkövetik azok jópénzért átadják hogy még több e-mail címre ki tudjuk küldeni hírlevelüket. Ez több okból is etikátlan, mert olyan embereket, cégeket kezdünk el hírlevelekkel bombázni akik ezt nem kérték, nem regisztráltak oldalunkon, nem iratkoztak fel hírlevelünkre. Számunkra ez elfogadhatatlan és az ilyen jellegű tevékenységet nem támogatjuk! Valamint az adathalászásból származó e-mail címlistákkal az szokott a gond lenni hogy egy tetemes százaléka nem aktív vagy már nem is létezik ezért a levélküldő rendszereket terhelik csak feleslegesen. De gondoljuk át az egészet, ha van mondjuk a hírlevél rendszeremben 1000 felhasználó (akik tényleg kérték hírleveleinket) és kiküldök egy aktuális hírlevelet, abból születhet jópár rendelés, de ha kiküldök adathalászatból származó vadidegen címzetteknek hírlevelet valószínűleg minimális ügyfelet tudunk belőle szerezni vagy semmit, csak azt érjük el hogy a kedves mamánkat szidják sokan.

Hírlevél küldés szabályai:

  • egy hírlevél legyen egyszerű és jól áttekinthető, bonyolult hosszú szövegeket senki vagy kevesen olvasnak el
  • ügyeljünk hírlevelünkben szereplő szöveges tartalmára, kerüljük a felesleges szavakat, a gyakori marketinges kifejezéseket (ajánlat, vásárlás, most egyen stb.) mert a spamszűrők elfogják hírlevelünket és eredménytelen az egész
  • a hírlevelekben a linkek számát csökkentsük minimálisra, ha egy hírlevélben túl sok a hivatkozás akkor a spamszűrők elfoghatják
  • ha sok hírlevelet küldünk ki, pl. több ezer akkor megfelelően időzitsük, 1 óra alatt nem lehet több ezer hírlevelet kiküldeni, mert szerverek eleve korlátozzák illetve a működtető szervert spamlistára kerül és az senkinek se jó
  • ne küldjünk túlzott rendszerességgel hírlevelek, mert ha túlzottan kap egy potenciális ügyfél hírlevelet akkor vagy leiratkozik vagy meg se nézi hanem törli reflexből
  • a jogi szabályok is kötelezővé teszik hogy minden hírlevélben kell lehetőséget adni a leiratkozásról

Kérjen tőlünk szaktanácsot hírlevélküldésben, szívesen segítünk mindenkinek egy hatékony hírlevelezés beállításában!